Saturday, June 14, 2014

Laluan Alternatif Kondominium Kristal (Repost)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Berkenaan isu penutupan pintu pagar antara Kondominium Kristal dan UiTM, Pihak kami telah sedaya upaya untuk membawa suara mahasiswa. Akan tetapi perjumpaan kami yang lepas, tidak di layan dan kini, Pintu pagar itu telah ditutup sepenuhnya.

Kami ada membawa inisiatif lain atas cadangan beberapa mahasiswa yang tinggal di kawasan berkenaan. Pihak kami telah berbincang dengan unit kenderaan UiTM dan sebulat suara bersama pihak unit kenderaan untuk menyediakan perkhidmatan bas pergi dan balik buat semua mahasiswa yang tinggal di Kondominium Kristal bagi memudahkan pergerakan mahasiswa untuk ke kuliah. Laluan alternatif baru ini akan berkuatkuasa bermula Isnin, bersamaa 2 JUN 2014. Diharap dengan adanya laluan alternatif bas bagi mahasiswa yang tinggal di Kondominium kristal ini dapat memudahkan pergerakan pelajar untuk ke kuliah.

Bagaimanapun, pihak kami tidak akan berdiam diri dan kami akan terus memperjuangkan suara mahasiswa berkenaan isu pagar tersebut. Kami cakna suara anda.

"Transformasi Kepimpinan Menerajui Wadah Yang Bitara"

#MPPCARE #MPPALERT #UiTMSPIRIT



No comments:

Post a Comment