Thursday, October 20, 2011

Suka Membawa Duka

suka membawa duka...tajuk cam cte sdey je..haha...(boleh bantai gelak ag)..ok...today,i want story about bowling...semalam or beberapa hari lepas,aku p la geledah kat blog2 org,kdg2 FB org..aku terjumpa satu gambar yg agak mengerikan...nak tgk ke...jap ea...aku upload...


seram x??taw x npe nie??

menurut apa yg aku baca...eksiden ini berlaku akibat keseronakan bermain bowling sehingga terlupa sesuatu yg boleh dianggap risk ketika bermain...main boling dgn cincin tersarung di tangan..menurut kajian dan penelitian,aku dapati tgn nie adalah tgn kanan...wow..cam na nak makan lepas nie...

moral of the story : jgn main boling pakai cincin k...

harap dpt amik pengajaran la ea kepada sesiapa yg suka pakai cincin 2...fikir dulu sebelum bertindak..emmm..aku suka gak main bowling..tme paling seronok nak main bowling ialah tme bukak semester...nak taw sebab pe??sbb duit ptptn baru masuk...hahaha...boleh la 2,3 round main...duit tgh byk.haha..ble da last2 bulan..mmg da broken abes la...duit syiling un tibai nak beli makanan..haha..
kat cnie aku nak letak gambar2 tme main bowling...

lokasi : ipoh parade




size bola yg digunakan ialah lu pk la sendiri...haha..

says : suka main bowling kat Plaza Alam Sentral..



No comments:

Post a Comment