Monday, December 6, 2010

aktiviti cuti sem

uptown alam jaya
kedai kat uptown
akhirnya...aku mncul lagi...setelah ak menyepi sekian lama...hehe..xcy,tgk post akhr ak...time raya pose kowt...haha...nie berlaku akibat skit aty yg mendlm...sbb pe?sbb aku taip je...da nak abes taip..msti ilg...haha...ak tertekan undo...haha...cian ak do..moga2 ak x wat salah ag time aku taip nie...(berharap tp bukan suara ku berharap..haha.)emm...pe aku wat skg?xwat ppe aktivity tp cuti nie byk bnda aku blaja...mcm2 kowt....1st time aku lakukan perkara yang bergune semasa aku cuti sem...masa cuti sem 1 n 2,aku lakukan aktivity membosan..mcm bgn,mkn,on9,tdow.....2 la aktiviti aku..hehe..tp skg da len...mcm2 aku wat kowt...pagi bgn cam bse...plg cpat pown kol 12...bgn pown sbb adik angkat aku wat ha...ptg on9,kdg2 tgk movie...pas magrib,aku da start angkat kaki....p uptown alam jaya,puncak alam....bkan menghabeskan duit,tp aku yg nak duit...haha...aku berniaga kowt...wah...busy x?hehe....dtg la ea spe nak dtg 2...
nie bkan aku beli..aku amik icha pnya..haha

No comments:

Post a Comment